THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, September 01, 2011

assalamualaikum pembaca :)
kisah aku dengan perasaan aku TER - syok dekat bukan someone tapi sometwo people ( gadis )
minah ni aku gelar dia Y dia baek juga,, lame da aku kenal Y ni,,dekat setahun gitu la jugak,, nice je org nye baik jaga solat ( aku suke ) ,, then muncul seorang lagi gaadis , nak cakap ayu MEYBE laa..
aku gelar dia P , baru je kenal dia,,, dalam sebulan lebih macam tu laa,, duduk kat perak jee,,, penah juga berjumpa (bukan berdating) cantik gitu,,cunmel tau dia ni, si Y pon x kurang lawa nya jugak.. HEE..nak di pendek kan cerita.. aku mula dok fikir pasal dua awek ni la,,, dah beberapa hari kemudian,,, AKU PEGI MENGAKU KAT P DAN Y , saya suka awak.. si P cakap dia X NAK COUPLE smpai lepasan SPM.. aku terima lagi dgn alasan dia,,, lagi pon dia orang pandai, (nak di banding kan aku ni) ,sekarang just anggap kawan, hope dia ada perasaan same mcm aku,, cerita si Y ni pula, aku pon x sure laa,,,kejap ok kejap tak,,, smlm bergayot punya lama dgn dia,,then my aunty calling,,,sembang la kejap dgn aunty aku tu kejap,,dia teros off, aku text dia x balas,,, sampai mlm ni baru dia balas,,, (risau) .. azam aku x nak couple lagi tahun ni jee,,,tahun dpn meybe couple,, HAHAHA :D. tak de laa gurau2 jee,,, kalau boley nak try single pula,,,ape rasa nya jadi bujang :))   tapi aku memohon agar dapat salah seorang menjadi bakal isteri aku suatu hari nanti AMIN :) sekarang aku dgn awek dua org ni sbgai kawan rapat gilee,, ( BFF ) NGEE !! sampai sini je .KBAI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan