THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, September 15, 2011

GEMBIRA SEDIH GEMENTAR TERUJA

semalam aku dapat satu cabaran baru beb!!!
daripada kawan rapat aku sendiri,,, WIHOOO!
cabaran nye mengenai final exem result,,, fuuhh ! berdebar jugak ni,, tapi semangat nak menang tetap ade,,
butaway, dia buat aku gelak abes malam tadi.. muncul la dia ade nak buat aku ketawa . time tu xxde mood,,,
ade la sbb nye kn,... 19/10/2011 ni aku akan pergi ke IPD TELUK INTAN,PERAK ada even LATIHAN KEM KEDET POLIS. teruja rasa,, menimba pengalaman baru la kate kan,,, NGEEE! x sabar la.  mesti penat gile punye,,, macam macam aktiviti kene buat,,, pape pon aku dapt menembak,,dah la ritu x dpt pegi menembak kat kampar..
harap aku tepilih mewakili daerah hilir perak untuk ke latihan peringkat negeri pulak, location nye x tau lagi kat mana  terakhir baru lah kem kebangsaan....doa kan aku yee sesiapa yang membaca !! THANKS KBAI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan