THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, Disember 21, 2011

Ya ALLAH Ya Rahman Ya Rahim

ASSALAMUALAIKUM READERS
SALAM PERPADUAN SALAM 1MALAYSIA
apa nak mula ek?? haiya,, lama tak update blogger nih.. sorry la ek... bahaha... kenapa nak mintak maaf pulak.. bukan korang punya blogger kankankan.. HEK HEK HEK
semalam... PEERRHHH.!! hanya TUHAN yg tau.. orang lain meybe tak tau la kot... biar kan jee...HAHA
nak dari mula atau cerita pendek korang nak?? dari mula la eh... panjang sikit... dan penat korang nak membaca.. HAHAHAAAAA~~~ padan muka korang.. #GELAK EVIL :D
okay okay stop pendahuluan yg tak menarik sangat tu okay :D
mula dari mata aku terbeliak la ek... semalam aku tidor pukul 2.. lambat dari dia sikit kot i guest so...
actually plan nak cekaip dgn membe aku sorang nih... tapi tak jadi nak cekaip dgn dia... 1.50 macam tu aku dah ngantok gile babun.. HAHA.. BABUN saje je tokok tambah.. blogg aku apa kesah.. korang ada blog korang nak gedik gedik ke nak sob sob ke nak ceria ceria bagai and whatever lah.. hak individu okay..
tak kesah la pun nak macam mana sekali pun...okay fine aku dah memalut semua nya... back to the story. aku teros off teros pejam mata.. dia pun dah pejam mata dulu kan... HAHAHA. bangun pagi pukul 9 lebih macam tu la aku tak ingat sangat.. sebab mamai lah weyh... sorry guys.. lepas tu mandi mandi then go to school... buat apa... apa lagi prepare for 2012 school.. BHAHAHA~~~ murah je,, buku kerja BAHASA MELAYU & ENGLISH.. FIZIK BOI ADD METH tak de pon.. meybe bukak skolah kot baru beli order dari cikgu subjek aku mengajar... BHAHAH  tonggang terbalik la weyh... tak payah mintak maaf buat kali kedua okay,. HUHUHU malas nak maaf banyak kali ending nanti kalau aku tak lupe aku mintak maaf dari keseliruhan nya lah... NGEEE!!!! boley tak macam tu??? boley kan je la yee... V_V    
lepas balik dari sekolah .. baru je nak rest , mean tido berdengkor laa  HEK HEK HEKK.. OKAY rahsia terbongkar la pula... HEEEE... tak pe bukan macam FACEBOOK every body can see...
eh eh eh betol ke spelling aku nih wey... kalau salah ,kau orang betol kan lah kat tempat komen kat sbelah kanan. nak komen ke nak FOLLOW pon boley gak... gah gah gah    .   okay tak dapat tidor kan tadi.. baru nak tidor je mak sedara dan anak nya datang... lagi datang pulak akak sedara aku .. EEERRRRR!!!! terpaksa la melayan semua orang yg ada kat rumah tu...hak-doi penat vavi sial.... sial memang sial lah... layan jee... dah tu pukul 4 lebih gitu aku keluar .. semata mata nak cari tali kasut je... then kene dek sedare sedare aku nih beli buger kat stasen bas...bukan kedai membe aku... kedai membe aku tu asek tutup je meybe sebab busy sangat kerja nya... yelah dah berumah tangga la kata kan... memang la sibuk nanti aku sibuk macam tu.. HAHAH.. mimpi je lah kau zahid izzani.. nak dapat orang yg sekarang ade sebelah aku nih... ALLAH yg tau perasaan aku macam mane... sabar zani sabar....lepas abes beli tali kasut,, dan buger ayam 2ketol...chow balik rumah.. OPPPSSS~~~ bukan balik rumah tapi balik umah sedara aku tu... bagi semua barang barang tu.. eh tertinggal pulak...LAKSA PASAR RABU... tertinggal pasal laksa tu.. lepas beli laksa aku g melawat atok sedara aku tu...sembang punya sembang then dah pukul 5 maybe kot..then salam tangan atok teros balik kampung.. kampung tu kampung opah aku... belakang umah opah aku tu umah mak sedare aku.. okay stop... dah bagi semua harta makanan tu aku dapat la upah.. act aku memang ikhlas tolong tu sbb alang alang aku dah kelaur... dia bagi la 2ingget .. dalam hati nak beli kuih tiau..tapi malas nak guna duit aku... tunggu mak aku datang kampung baru pau duit.. kantoi la pulak dgn dia... time tu aku dengan membe tu rapat gilerz .. omakkkk dia macam marah jee... dia soh aku balik umah.. aku tak balik sebab ada hal sekolah nak di bincang kan dgn membe aku tu..aku  balik pun lambat ... gerrr gerr gerrr... masalah dunia masalah pribadi jangan simpan dalam hati boley cerita di blogger ...HAHAH lagu apa nih korang pepandai la remind balik otak korang.. just kidding okay dear dear sekalian..balik kelam kabut macam lipas kudung lah aku.. rempit la juga.. opss dia baca kompom marah... dia tu sapa sape jelah yg anti mat rempit kan... bukan saje saje sebab dah senja.. tngok tv3 cerita apa korang kompom tau kan.. bukan kejar kan itu sangat isau parents risau....lepass tu aku buat la keje aku... leps antar adek aku ngaji dalam pukul 8 hingga pukul 9 macam tu...buat experiment kasut kesayangan aku tu.. lame gile beb... dekat pukul 10 lebih macam tu la kot... bab masa masa waktu waktu... comform aku tak ingt punya la.. HAHAHA...ONLINE LA cekaip n twitter .. aku panggil burung biru je twitter tu...gerrr gerrr .. dia tnya macam macam so important thing korang tak payah tau lah.. biar aku dgn dia je yg tau =OO=   aku time tu memang tengah biol sbb penat buat keje rumah keluar bagai berbagai keje aku kene finish kan... HISH.. bukan sbb dia aku tak de mudd...tapi sbb aku rase aku tak sihat n kemungkinan aku nak demam malam tu.. aku teros off... tak dapat tidor...bangun pagi esok (22/12/11) hari nya time subuh dia text aku jap 11 malam lebih...  oh seriez aku terase bersalah dia cakap macam tu weh... nak menagis pun de... HAHAH saboq je lah... petang tu aku keluar dengan dia n kekawan dia,,, la ni baru aku update... kat tempat market nih BADUT KUNING... kat mane  tu korang pepandai la cari... hek hek.. tak kan semua nya nak bagi .. letih la nak menaip ek.. EHEHEHE... gurauwan semata samata..okay baju aku sama dgn dia.. AUWW AUWW.. haha love that so much. ngeekkkk  kegedikan sementara okay asek korang je nak gedik gedik  .. nak juga... aku dapat kekawan baru... nama nya aku lupa... sorry membe membe aku yg ada kat tmpat market nih... okay guys sampai cini je cerita aku.. bubui.. salam.. <3 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan