THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Khamis, Januari 27, 2011

sedih

27/1/2011 jam 11.46
aku ngis kenang kn seseorg yg selalu tmn kn aku time suke walaupon duka...
aku knl dye dri djah 4 lagi...tp x penah berjumpa..
ke alam sekolah menegah,,
akhir nye aku kenal dye tp terlambt memula kn persahabatan itu... dye hampir menduduki spm 2010 waktu aku mengenali si dia...dye seowg yg pemalu,rendah diri..
dye suke sindir kn diri dye time sbut name ****....
aku pon x tau kenape sebegitu rupa jadi nyew...
aku dah anggap dye mcm akak aku sndiri...x tau lah bagi pihak dye nk anggap aku ni ape kan???
entah lah...aku pijam novel dye...smpai skunk x pulang2...insya-Allah lps aku dpt lesen nanti aku nk pulang kn novel yg sekian lama aku pinjam...huh... bile jumpe msti dye tnye tentang novel tersebut,sbb dye kate tdi dye rindu kn novel tu...aku rase serba salah di buat nyew..huhu...maaf yae buat novel tu mcm harte sndiri...aku x mampu nk ckp sbb aku x biase ckp dgn dye...lagi pon jarang jumpe...sbb masing2 bz dgn hal masing2 kan....aku nk sgt dye paam ape yg aku rase ni nk dye...tp mne boley kan???
masing2 ade hati dan perasaan,,kadang kala x boley di luah kan dgn kata2 dari mulut...mukin perbuatan yg boley...tpi aku x tau nk buat mcm mne,,dan aku x mampu nk buat ape2.....entah ape sbb nyew aku pon x tau...huhu...ape lah ko ni zany...semua nyew x tau....aku tau aku ni xde ape2 bgi dye..melalui ape yg dye ckp pon aku ley agak...tpi aku x kesa pon,,tu kan hak dye...aku x ley nk pakse2... aku harap dye bace  n paam...aku ngis td..sbb x tahan sgt dah...aku syg akak walaupon sekadar imajinasi... =(..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan