THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, Februari 04, 2011

suasana di dlm perjalanan pulang

khamis lalu..waktu mlm yg sunyi di temani cahaya lampu di tepi jalan...
sekitar sg.besar,selangor darul ehsan...
ketika aku terbuai dgn hanyutan mimpi yg seram..
tiba2 aku terjaga...menagkibat kn aku terkejut beku...
ku buka mata ku sepantas kilat melihat ape yg berlaku...
aku sangka kan insedent berlaku.yg merupakan deretan panjang berlakundi kawasan tersebut...
rupa2 nya roblock yg dilaku kn oleh pegawai polis traffik...hahaha
sekian lama berdara di deretan yg panjang..tiba2 sebuat kereta wish silver muncul di sebelah kereta aku..
ade 2owg ppuan ni...dok usya aku nan sedare aku ni...hahaha... aku yg muke mamai terok semjadi bhan ketawa mereka berdua...huhu...segan di buat nyew...hahaha.... selepas susur keluar dari roblock tersebut kereta kami bgai kn di dalam track lumba kereta...masing2 pecut memecut...huhu...setiap lampu isyarat kami akan berseblahan...hahaha...lawak doe...x tau nak kate ape....emang seronok time race tu...dari sg.besar hingge ke kampung batak rabit kami berlumba...hahaha... setiba nya aku di simpang perkampungan aku...kereta wish tersebut menerus kan perjalanan nya teros menghala ke teluk intan....
smpai disini saja aku dpt mencerita keseronok kan aku sewaktu plang dari ibu kota kuala lumpur... sekian...                                            oleh iz'zany

Tiada ulasan:

Catat Ulasan