THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, November 12, 2011

kehadiran mu begitu bermakna

assalamualaikum dan salam 1malaysia , salam 1perak aman jaya. . .
dah lama tak update blogger nih.. maaf lah.. xde topic nak buat...
exam baru je lepas... WOH mcm-2 dugaan berlaku. tahun dpn tiba masa aku ambik SIJIL PELAJARAN MALAYSIA... amat berat dgn keputusan aku yang kecundang sekarang... tapi semua tu x patah kan semangat aku tok belajar... :))

sebenar nye bukan ni yg nak cerita... tu saje je intro . BHAHAHA :D
aku ada kenal dgn sorang girl nih.. bagi aku dia emang complate lah..tapi cume yg aku tau je lah kan. NGEEE!
SEKARANG boley dikira kan perkenalan aku semakin rapat walaupun kami x satu sekolah.. HEHE.
btw ALLAH je yg tau perasan aku nih macam mane.. ada satu hari nih.. aku pergi umah dia.. actually emang plan dah yg terbaik... tapi lain yang jadi nye.. HURMMM ! ! SEDIH :'(
apa nak buat semua nya dah terjadi dah pun.. sekarang cuma jadi pengajaran buat aku tok menjadi lebih matang.. :)
aku sayang dia... tak tau lah dia sayang aku ke idak..? bila di tanya lain yang di bicarakan... BAHAHA
aku x kesah pun semua tu... hak dia mane boley dipaksa-2 bagai.  WHATEVER je lah (jadi gedik sikijap)
HEHE. kawan-2 dia selalu kene kan aku.. cakap itu ini lah... aku layan je lah sebagai hiburan hati :D
time tu nak lepak lama-2 dgn dia maklum lah bukan selalu jumpa so nak spend time dgn dia.. ECEH org putih pulak aku.. HAHAH tapi malang nya cita cita tu x tercapai. lepas je aku chek out dari majlis tu dan-2 tu jugak lah dia free... ADUHAI.. ya ALLAH knpe jadi macam nih? ? ? pening aku dibuat nya... tapi aku pun kene paam dia tuan rumah kat situ.. so nanti org cakap ape pulak psl aku budak mane dtg nak melebih-2 kat sini... MALU BHAI ~~~ AKU MINTAK MAAF TAK DAPAT BUAT KAU GEMBIRA KALI INI . jika kau sedih seriez aku lagi sedih dgn apa yg terjadi time tu... PEERRHHH! kalau boley nak patah balik masa tu.. aku harap kau x benci aku. kau benci aku sekali pon aku tetap tunggu kau juga walau harapan nya tak ada pengakhiran nya. SAYA TETAP TUNGGU AWAK SAYA SAYANG AWAK <3 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan