THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, November 18, 2011

waiting outside the lines

tak tau nak mula kan dengan apa
pendahuluan kata 
assalamualaikum
update lagi bogger nih.
aku tau kau suke kan blogger <3 
thank blogger u apart of my life 
tajuk kan atas tu english
tapi story dalam dwibahasa
kalau x nak baca FOLLOW pon jadi lah .HAHA
salam buat dia yg aku sygi.
tu pon klau dia bace la blog aku yg x seberapa nih 
salah aku juga pon. tipa2 menyirap mcm org buat sirap kat dapoe tu
marah memvavi buta tak tentu pasal
ENTAH
tuhan je yang tau time tu aku mcm mne.
ingt kan dia dpt paam perasaan aku 
TAPI entahlah.
mukin sebb kita baru lagi kot. 
hati pon tibe-2 dpt pgangti yg dah lama aku cari org sperti dia
aku percaya kan dia. sbb dia selalu ada dgn aku
aku terima dgn seada nya dgn keptusan dia lps nih..
aku x nak dia tau.. kalau boley aku x nak dia bukak blog aku nih..
dia baca lagi lah malu aku.. nanti buat dia sebersalah pula
tapi ni blog aku... aku tulis apa isi hati aku terhadap setiap peristiwa yg berlaku kan aku
blog ni meninggal kan perlbagai kenangan sedih pahit seronok gembira aku
aku suke dia aku suke blogger 
aku tetap tunggu dia walauapapun dia buat
aku x contect dia bukan sbb aku benci tapi aku nak ber dia ruang tok dia dgn hidup dia
kemungkinan ada aku membeban kan hidup dia.
tapi aku pecaya pd dri aku yang dia ttp syg kan aku mcm mne aku syg kan dia.
ini semua berpunca dari saya bukan dari awak (hrp awk paam)
kenyataan nya WAWAH UALAM!
TUHAN MAHA MENGETAHUI ISI HATI AKU DAN DIA
 <3 I WAITING OUTSIDE THE LINES <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan