THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Selasa, Disember 27, 2011

ALHAMDULILLAH

ASSALAMUALAIKUM GENG GENG YG ADA BLOGGER ATAU TAK DE..
jom layan blogger sesama nak.. boley FOLLOW MOLLOW... ramai kenalan...
HAHAHA ... coretan akan indah jika ada pendahuluan nya... betol tak betol tak?? HEK HEK HEK
OKAY . stop pendahuluan okay.. back to the title. ALHAMDULILLAH KEHARDAR ILLAHI..
 ALLAH temu kan aku dgn seorang gadis semasa ni di sesawang yg aku dah tak guna lagi..HEE..
aku bukn nak bangga-2 aku knl dengan dia... actually,aku memang nak berubah dari segi sikap aku n semua nya lah... maksud tersirat nya aku nak cube ubah sikap aku yang dulu nya tak la terok mana ingin menjadi lebih bigger better. V_V  tapi sebelom ni just hangat hangat tahik ayam je la niat aku tu... bila aku kenal and mula meet dgn dia.. aku rasa lain sgt. sangat sangat lain ALLAH yg tau perasaan aku tu... aku makin lama makin rapat dgn dia. mean bukan bejumpa la... just erat hubunga silaturrahim memalui media eletronik yg serba morden nih la ken~~~ HAHAH... eceh eletroknik lah sangat... but away dia ni memang complete bagi aku.. yup aku tau semua orang tak sempurna dan penuh dengan sejarah silam yang pelbagai peristiwa.. aku da banyak sejarah pahit... nak juga ada banyak sejarah manis same same dengan parents,friends,and my lover.. LOVER LOVER LA PULAK KEN .. aarrrhhhhhh !! ! ! ! ! ! biar my lover aku je yg tau la.. tu pon kalau dia baca coretan yg tak seberapa nih... sekarang baru nak cakap ALHAMDULILLAH... tapi setiap masa aku alhamdulillah... TUHAN dah beri aku peluang lagi untuk aku berubah sedikit demi sedikit.. berusyukur tu tak terkira... aku tak pandai pun nak kira kira... semedang je dok lupe... HAHAHA... tapi tu kerkurangan aku la kan... aku terima dgn seada nya.... YA ALLAH kau tunjuk kan la pada dia bahawa hamba mu ini benar benar sayang kan dia.. walaupon dia bukan cinta pertama aku,, tapi insyaallah dia cinta terakhir ku,, hanya kau aku memohon dan kau la aku kembali kpd MU... aku menagis sekarang jgn terkejot aku tulis ni sampai nagis nagis.. aku memang macam ni... hati lembut.. bukan aku ni bapok ekk jgn salah anggap pulak.. dia selalu ingt kan aku tentang agama dan kadang kala ajar sikit sikit pasal agama... yup memang aku terasa bila dia cakap pasal agama nih.. aku ni agama ISLAM tapi tingkah laku aku kadang kadang melampaui batas ISLAM.. aku sedar... aku terima dgn ikhlas teguran dia semua tu.. and aku nak dia tau dia da banyak tlg aku and aku tak mampu balas tapi hati dan TUHAN yg mampu membalas nya.. aku just mampu berterima kasih pd nya kerana membimbing aku. ALLHAMDULILLAH .. terima kasih pada mu YA ALLAH.. sesungguh ny kau maha mendengar lagi maha memahami kehendak ummat mu.. amin amin amin ya rabbal alamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan