THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Selasa, Januari 03, 2012

assalamualaikum... hai you all
teruja nak sekolah?? kepada sesiapa yang nak sekolah .. yg dah tak sekolah .. teruja tak nak bekerja?? AHAHA   but away nak bagi tau yang aku semangat nak skolah sbb dah deal dgn seorang teman aku.. bukan teman istimewa okay guyss..!!   budak ni bokan skolah dgn aku pon .skolah biasa ja macam aku.. tapi dia AWESOME tak la cermerlang macam sekolah SPB tu... MAY BE??  ni last update sebelom kene band lappy aku.. HAHA  aku nak ucap bebanyak terima kasih sebab nya pasal dia aku dapat improve result aku.. tak la menonjol sangat kan.. ..

 umtuk KAWAN yang seumur dgn aku... aku nak cakap selamat menduduki SPM dan semoga maju jaya dalam hudip korang masing masing.. meybe tak jumpe dah.. insyaallah lpas SPM nak dok KL teman kan atok aku... jadi warga KL?? OH tidak...

kepada MAK nak ucap terima kasih bebanyak nya sebab bagi kehendak zani tok beli apa yg zani suke dan membesar kan zani sampai sekarang.. zani akan berusaha gigih .

 untuk AYAH nak terima kasih juga sebab dah bagi zani duit walaupon kecik tapi besar nilai nya..ayah banyak support zani macam macam sukan,pelajaran dan macam macam lagi....

kepada ABANG thank sebab tak marah dan beri tunjuk ajar selok belok dunia ICT ni.. tak ada kau aku duduk bawah tempurung laa aku.. ULALA~~

ADEK KECIK thank sebab selalu gadoh dgn aku...

untuk SOMEONE?? jeng jeng jeng.. tak ada lagi wat masa sekarang nih.. fokus pada pelajaran dulu la baby. just pray to ALLAH i found someone will stay with me until i die :)

to ALLAH.. aku memohon pada Mu berikan ku ketenagan dalam setiap dugaan yg Kau menduga ku.. Kau maha adil dan maha mengetahui segala tersirat dan tersimpul dalam hati Hamba-MU ini. AMIN <3
for YOU ALL YANG BACA BLOG NI  doa kan saya berjaya di dunia dan di akhirat.

ASSALAMUALAIKUM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan