THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, Disember 31, 2011

2012 penuh onak duri dan cobaan

assalamualalikum readers kepada beragama ISLAM... yang BUKAN ISLAM selamat sejahtera dan salam 1 malaysia
tajuk kat atas melebih lebih je kan guys... HAHA. actually memang aku kene rempoh onak duri walaupon dalam hati aku tak nak lalu kan onak duri.. yelah, nak ke kau lalu kat tempat yang sempit dan susah bagai.. kompom la tak nak kennn.. same lee macam aku... tak nak, TETAPI terpaksa .. EEH EH bukan terpaksa okay.. aku memang bersemangat tahun 2012 dan aku harap tak ada siapa halang aku tok teros bersemangat pada tahun 2012 nih... ni berkenaan dgn someone and cabaran aku sebagai sinior sekolah mengengah mengambil SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM)   cuak tak cuak la bai... baru satu hari masuk tahun 2012 aku dah terasa kehangatan SPM.. KEHANGATAN? tak la hangat mana tapi korang yang dah lepas SPM tu tau la kan perasaan nya macam mana jadi student FORM 5... aku nak SOMEONE tu tau yang lepas ni aku da tak tau nak cakap apa... awak awak... meybe lepas ni kita jarang text lagi.. awak tau kan sebb nya kenapa... kita sebaya kan awak... tapi tak paaa,,, saya ada masa saya text awak okay, saya janji !!!  saya nak awak tau saya jrang top up lepas ni meybe and nak try fokus lebih lagi,, saja juga nak spend time tok saya bersendirian.. awak... saya still nak meet dgn awak tau tak?? bile bile awak free,, kita meet boley ?? HEEE... it okay kalau jadual harian awak pack macam ikan dalam tin sardin tu .. saya pun ada di tempat awak juga.!! INSYAALLAH kita akan berjumpa berbual .. janji saya pada awak tak tertunai lagi kankankan.. belanja awak makan... (never forget it)  HEK HEK HEK ! ! ! ! !
saya nak awak tau yang saya busy macam mana pun saya tetap ingat pada ALLAH dan AWAK!! saya tak sempurna dan saya tak sebaik yg awak bayang kan... tapi saya nak awak tau yang awak telah banyak mengubah pendirian saya... YUP memang itu yang saya mahu kan.. somebody can change me to be a good and nice person... ALHAMDULILLAH saya dah dapat seseorang yang boley membimbing saya tok menjadi lebih berakhlak . awak orang nya.. awak jgn bangga sangat okay.. saya tak suke just awak bangga sikit dan bersyukur itu dah cukup kan... awak perlu tau ni saya izin kan awak berkawan dgn sesiapa tetapi dgn sayarat jgn melebih lebih  okay    :)     awak dah besar. boley fikir baik buruk.. dan saya pula akan cube menjadi lebih baik berbanding saya yang dulu .. awak doa kan saya yee!! awak dah tau perasaan saya pada awak kankankan... so awak tak perlu nak risau macam kucing kehilangan anak nya okay... say just tak tau bila kita dapat bersama.. semua tu ALLAH dah tentukan.. saya tak berharap saya bukan milik awak tetapi beri kan saya untuk berada di hati awak sampai hembusan nafas terakhir saya... ALLAH MAHA BERKUASA.. ALLAH YANG MENENTUKAN SEGALA NYA.. kita sebagai hamba mampu merancang .
aku tak pernah lupa setiap kali pertama kita meet. INSYAALLAH dan selepas kali pertama kita meet saya tak kan lupe kan ... awak percaya kan saya atau tak?? saya tak perlu tau.. cuma awak saja yg perlu tau tetang hal tu... saya percaya kan awak,,awak tau?? HAHAHA.. tak payah tau pon awak dah tau kan..   :p :p :p   
selagi mana kita saling mempercayai dengan izin ALLAH kita tak hadapi masalah (salah faham) .. saya doa kan yang terbaik untuk awak !!! sebab itu yg mampu saya buat,, saya bukan org ada ada.. mungkin saya tak mampu nak bagi apa apa yg special kat awak. maaf kan saya :( :( :(   saya rasa sampai sini je lah saya mampu nak luah kan perasaan saya... saya tak nak bagi tau awak,, saya kejam kan tak nak bagi tau awak!!!???  saya ada sebab kenapa tak nak bagi tau awak la... awak jgn risau okay tak payah nak ragu ragu bagai tu sangat okay.. awak idola saya awak gadis semasa saya.. awak pembimbing saya <3 <3 bertuah saya dapat mengenali awak.. dah saya tak kan persia sia kan hubungan kita nih... cuma ALLAH mampu pisah kan kita kan awak??? saya dah lama suke kat awak sejak saya mula add awak kat facebook tau.. NGEH NGEH NGEH (seriesly) dah pukul 3.48AM da ni... sampai sini je okay lepas ni jarang update dah... biar saya tulis panjang panjang biar padan muka awak kene baca banjang lebar... KARANGAN BM++ lepas nih  AHAHAHA =D =D =D   ily dear <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan